By زولن on شنبه, 26 می 2018
Category: بلاگ

هفت تکنیک برای ایجاد خانه ای مدرن

 داشتن زندگی شیک و مدرن، یکی از ایده آل ها و آرزوهای هر فرد، محسوب می شود. تغییر دکوراسیون ممکن است کاری مشکل و پرهزینه به نظر برسد، ولی اما در واقع با ساده ترین راه ها می توان خانه ای رویایی و خاص ایجاد کرد.

1-دانستن آنچه می خواهید در دکوراسیون منزل شما اتفاق بیفتد:

بعد از انتخاب سبک مورد نظر، شما باید هزینه تغییرات موردنظر خود را ارزیابی کنید، این کار علاوه بر هدفمند کردن تغییرات، از اضافه کاری جلوگیری میکند و باعث ایجاد تغییرات در کوتاه ترین زمان ممکن میشود.

2- تغییر رنگ فضا و دکوراسیون

یکی از ارزان ترین و ساده ترین روشها برای ایجاد تغییر،^ تغییر در رنگ دیوارها و فضایی است که دکور ما در آن قرار دارد. می توانید رنگ اشیا، دیوار، مبلمان را بسته به رنگ مد روز تغییر دهید.

3-افزودن پرده با طراحی و دوخت زیبا، یکی از راههای ارزان و در عین حال بسیار موثر در دکور منزل شما می باشد. شما می توانید با تغییر پرده ها تغییر زیادی در فضا ایجاد کنید.

4-تغییر مبلمان و راحتی

قطعا بعد از چند سال، مبلمان منزل ما، حالت سفتی و راحتی خود را از دست می دهد. تعویض مبلمان، تغییر بزرگ و البته پرهزینه ای در چیدمان منزل به حساب می آید.

5-انتخاب لوستر های تزئینی، یا شمعدانی ها .و آویز ها می تواند در زیبایی منزل تاثیر زیادی داشته باشد.

6-از ترکیب سبک های مختلف طراحی نترسید.

شما می توانید مدرن ترین و جدیدترین ظروف را برروی تختی سنتی قرار دهید و حالتی پست مدرن ایجاد کنید. هرگز از ایجاد تلفیق و ایجاد تغییرات در رنگی ها و طرح های مختلف نترسید.

7-حفظ سادگی و عدم شلوغی فضا

این ایده درست است که ما باید زیباترین اشیا و وسایل را در کنار هم قرار دهیم. این نکته را در نظر بگیرید که هرچه فضا خلوت تر باشد، زیبایی اشیا و وسایل بیشتر جلوه می کند.

Leave Comments