هم اکنون با ما تماس بگیرید: 72247-021

سبد خرید خالی می باشد

زولن

کمد لباس‌هایتان را مخفی نکنید

komod-lebas
چرا انقدر سعی می کنید کمد لباس هاتون رو مخفی کنین؟ آیا تا به حال به این موضوع فکر کردین که چرا ما انقدر سعی می کنیم کمد لباس ها و لوازم هامون رو از جلوی چشم دیگران بپوشونیم تا کسی اونها رو نبینه؟ یکی از دلایلش اینه که ما از کمدهامون بیشتر به جای انباری استفاده می کنیم و از اونجا که همیشه فکر مرتب کردن اتاقمون هستیم تمام وسایلای اضافی رو میذاریم توی کمد و در رو به زور می بندیم.

از رنگ های شاد برای دیواره های کمد لباستون استفاده کنین

این کار باعث ایجاد انگیزه و نشاط شما میشه. برا ی این کار میتونین از رنگهای اکرلیک استفاده کنین. خواص رنگ های اکرلیک اینه که حلالشون برای رقیق تر شدن آب هست و به همین دلیل بوی بدی ندارن؛ از طرفی خیلی سریع خشک میشن. یعنی شما میتونین توی یک نصفه روز حداقل 3 دست اتاقتون رو رنگ بزنین. ضمنا تنوع رنگی بالایی داره و حق انتخابتون رو تو این زمینه بالا میبره. روش رنگ کاریش هم خیلی راحته چون با غلتک زده میشه و این کار هیچ تخصصی نمی خواد و خودتون هم به راحتی میتونین انجام بدین. 

  • از قفسه بندی های مدرن در اتاق یا کمدتون استفاده کنید

​حالا وقت این رسیده که با یه انتخاب درست، کمد لباساتون رو مجهز یه سبکی نوین از قفسه بندی فلزی با قابلیت جابجایی طبقات کنید تا تمام وسایلتون رو برای همیشه با اون نظم و ترتیبی که دوست داشتین بچینید.

پس از انجام این کارها می تونین از داشتن یه کمد یا اتاق یا هر فضای دیگه ای لذت ببرین و دیگه از پوشوندن و مخفی کردن شون در عذاب نباشین.

5
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
پنج شنبه, 18 آوریل 2024

جدیدترین محصولات فروشگاه

با خیال راحت خرید کنید



اندیشه زولن

هدف زولن از تلفیق هنر و صنعت ، خلق محیطی سرشار از انرژی ، توام با آرامش میباشد. چون ما معتقدیم روح شما در فضایی مملو از رنگ و نور و انرژی به آرامش خاصی خواهد رسید. زولن توانسته است در راستای بهبود طراحی چیدمان لوازم ، با تلفیق هنر نقاشی دکوراتیو در محیط ، طراحی و نصب قفسه و رگال های مدولار این امر را برای شما محقق سازد. همراهی با شما در مسیر رسیدن به این آرامش و خلق محیطی رویایی باعث مباهات زولن است بیشتر ...

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید