هم اکنون با ما تماس بگیرید: 72247-021

سبد خرید خالی می باشد

زولن

کاربرد آویز شال و روسری

Scarf-and-scarf-pendant کاربرد آویز شال و روسری

شال و روسری یکی از اصلی ترین پوشش خانم هاست که قطعا در کمد هر خانمی به تعداد فراوان یافت می شود. آویز شال و روسری وسیله مناسبی است تا به شال ها و روسری ها نظم و ترتیب ببخشید و برای آویزان کردن سایر لباس ها و متریال های مربوط به لباس از آن استفاده کنید. در ادامه با مزایا و کاربرد این آویزها آشنا می شوید.

قطعا هر خانمی در کمد لباسی خود تعداد زیادی شال و روسری دارد. به همین خاطر استفاده از آویز شال و روسری برای نظم بخشی به این حجم از شال و روسری ها انتخاب مناسب و هوشمندانه ای است. آیا می دانید این آویزها چه کاربردی دارند؟یکی از اصلی ترین کاربرد این آویزها، آویزان کردن شال و روسری روی آن است. اما آیا می دانید به جز این، آویز شال و روسری چه کاربردهای دیگری دارد؟ در ادامه این بخش با ما همراه باشید.  

آویز شال و روسری یک وسیله مهم و کاربردی 

کمد یکی از نقاط خانه است که بیشتر از هر جای دیگر منزل دچار بی نظمی و نامرتبی می شود. قطعا نظم بخشیدن به لباس هایی که ابعاد بزرگتری دارند، بسیار ساده تر از نظم بخشی به شال و روسری است. شال و روسری به دلیل اندازه کوچک تری که دارند، بیشتر از سایر لباس ها دچار چروک یا نخ کش شدن می شوند. به همین علت شما باید به خوبی از آنها نگهداری کنید.

آویز شال و روسری یک وسیله کاربردی و ضروری است که با استفاده از آن می توانید یک نظم حرفه ای به شال و روسری هایتان ببخشید و کمدتان را به زیبایی نظم بدهید. قطعا استفاده از آویز شال و روسری علاوه بر نظم دهی، باعث محافظت از بافت پارچه شال یا روسری های می شود. بنابراین استفاده از آن یک انتخاب درست است.

با مزایا و کاربردهای آویز شال و روسری آشنا شوید 

اگر به فروشگاه زولن برای خرید آویز شال و روسری بروید، قدرت انتخابتان را از دست می دهید! تعجب نکنید زیرا تنوع این آویزها تا حدی بالاست که شما قطعا چند انتخاب خاص و شیک خواهید داشت. آویزهایی که شما در فروشگاه زولن می بینید دارای تنوع و طرح و رنگ متفاوتی هستند. به همین علت شما می توانید با توجه به سلیقه تان، مدل یا مدل های دلخواهتان را انتخاب و با قیمتی مناسب خریداری کنید. اما آیا می دانید این آویزها چه کاربردهایی دارند؟

  • 1.نظم بخشیدن به شال و روسری ها

یکی از مهمترین کاربردهای آویز شال و روسری این است که به شال ها و روسری های شما نظم می دهد. این آویزها به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید انواع روسری ها و شال ها را با هر اندازه و ابعادی روی آن آویزان کنید. به همین علت نظم و ترتیب زیبایی در کمد لباسی تان به وجود می آید.

  • 2.جلوگیری از چروک شدن و نخ کش شدن شال و روسری

یکی دیگر از کاربردهای آویز شال و روسری این است که از نخ کش شدن آنها جلوگیری می کند. آویزان کردن شال و روسری روی چوب لباسی های فلزی ممکن است به قیمت نخ کش شدن و خراب شدن شال و روسری هایتان تمام شود. اما زمانی که آنها را با نظم و ترتیب روی آویز بیندازید، قطعا از این اتفاقات جلوگیری می شود. همچنین دیگر نیازی نیست تا مرتبا شال ها و روسری هایتان را اتو کنید. زیرا آویزان کردن آنها روی آویز از چروک شدن شان جلوگیری می کند.

  • 1.سهولت در آویزان کردن شال و روسری و برداشتن آنها

یکی دیگر از کاربردهای مهم آویز شال و روسری این است که شما برای قرار دادن آنها روی آویز، زمان زیادی را صرف نخواهید کرد. زیرا استفاده از آن بسیار راحت است و شما می توانید با سهولت شال ها و روسری های دلخواهتان را از روی این آویزها بردارید یا روی آنها آویزان کنید.

  • 2.مناسب برای آویزان کردن حوله، لباس و کراوات و...

از دیگر کاربردهای آویز شال و روسری این است که شما می توانید علاوه بر آویزان کردن شال یا روسری، حوله، لباس های ساتن یا حریر، شلوار، کراوات، کمربند، چادر و... را روی آنها آویزان کنید و به کمدتان نظم و ترتیب ببخشید.

2
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
پنج شنبه, 28 مارس 2024

جدیدترین محصولات فروشگاه

با خیال راحت خرید کنید



اندیشه زولن

هدف زولن از تلفیق هنر و صنعت ، خلق محیطی سرشار از انرژی ، توام با آرامش میباشد. چون ما معتقدیم روح شما در فضایی مملو از رنگ و نور و انرژی به آرامش خاصی خواهد رسید. زولن توانسته است در راستای بهبود طراحی چیدمان لوازم ، با تلفیق هنر نقاشی دکوراتیو در محیط ، طراحی و نصب قفسه و رگال های مدولار این امر را برای شما محقق سازد. همراهی با شما در مسیر رسیدن به این آرامش و خلق محیطی رویایی باعث مباهات زولن است بیشتر ...

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید