هم اکنون با ما تماس بگیرید: 72247-021

سبد خرید خالی می باشد

زولن

پنج پیشنهاد برای خانه تکانی عید

خانه تکانی عید

  خانه تکانی بهترین راه برای خوش‌آمدگویی به فصل بهار و تازه کردن فضای خانه است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با پنج راه بهاری کردن خانه آشنا کنیم و راه کارهایی به شما پیشنهاد دهیم.

1_ رنگ های مختلف

با اضافه کردن چند رنگ پر انرژی و زیبا، آمدن فصل بهار را جشن بگیرید. چه رنگ آمیزی دیواری با یک رنگ جسورانه، و چه یک مبل با رنگ روشن، و چه پرده های رنگارنگ، هر کدام زیبایی خاص خود را به خانه شما می‌دهد.

2_ گیاهان آپارتمانی

گیاهان خانگی راهی مناسب برای زنده نگهداشتن خانه شماست. خانه شما با هر سبکی که باشد با اضافه شدن چند گیاه حس زندگی را نمایان میکند.

3_ تغییر قفسه‌بندی

با تعویض کابینت‌های تیره به روشن و یا حتی قفسه‌بندی‌های باز، احساس آرامش را به منزل خود هدیه بدهید. این کار نه تنها فضای خانه را تغییر می‌دهد، بلکه به شما اجازه می‌دهد دکور مورد علاقه خود را بچینید.

4_ عناصر طبیعت

 میتوانید خانه خود را با استفاده از چوب طبیعی، مبل حصیری و آثار هنری الهام گرفته شده از طبیعت، تغییر دهید. سپس از سایه‌های سبز و طلایی و برنزی برای تکمیل این فضای زیبا استفاده کنید. 

5_منظم کردن

خانه تکانی بهترین زمان برای نظم دادن است. اکنون زمان آن است که کمدها و کابینت‌ها و فضاهای فراموش شده را خالی کرده و برای استفاده از این فضاها نقشه جدیدی بکشید. قفسه‌بندی بهترین راه حل برای استفاده از کمترین فضا با راندمان بالا است.

گاهی اوقات کارهای کوچک تغییرات بزرگی ایجاد کرده و زندگی را آسان‌تر میکند. با تغییرات ساده از فضای جدید خانه خود لذت ببرید.

سال نو مبارک !
3
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
پنج شنبه, 28 مارس 2024

جدیدترین محصولات فروشگاه

با خیال راحت خرید کنید



اندیشه زولن

هدف زولن از تلفیق هنر و صنعت ، خلق محیطی سرشار از انرژی ، توام با آرامش میباشد. چون ما معتقدیم روح شما در فضایی مملو از رنگ و نور و انرژی به آرامش خاصی خواهد رسید. زولن توانسته است در راستای بهبود طراحی چیدمان لوازم ، با تلفیق هنر نقاشی دکوراتیو در محیط ، طراحی و نصب قفسه و رگال های مدولار این امر را برای شما محقق سازد. همراهی با شما در مسیر رسیدن به این آرامش و خلق محیطی رویایی باعث مباهات زولن است بیشتر ...

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید