هم اکنون با ما تماس بگیرید: 72247-021

سبد خرید خالی می باشد

زولن

پنج راهکار برای زیبایی میز پذیرایی

miz-paziraei

 تزئینات میز پذیرایی در چیدمان منزل بسیار مهم است. زیرا همانطور که میدانید، مبلها، میز تلویزیون و دیگر عناصر دکوراسیون حول محور میز پذیرایی چیده می شوند. برای داشتن اتاق پذیرایی زیبا و منحصر به فرد به نکات زیر توجه داشته باشید:

وقتی در تزئین میز پذیرایی دچار شک و شبه هستید به سادگی از آن بگذرید، بعدها خواهید دید که با ساده ترین وسایل نیز می توان میز پذیرایی منحصر به فردی داشت. وجود عنصر سنگ در زیباسازی میز پذیرایی نقش موثر و بسزایی دارد. به یاد داشته باشید که هیچ چیز به اندازه خود سنگ نمی تواند میز را زیبا و شیک جلوه دهد. لوازم و اسباب زیاد، حتی بزرگترین فضا ها را بهم ریخته و نامرتب نشان می دهند. بنابراین بهتر است میز وسط مبلمان اتاق نشیمن خود را طوری تزیین کنید که مقداری از آن کاملا تمیز و بدون هیچگونه وسایلی باشد. اگر ظروف زیادی برای نمایش دارید بهتر است با یک ظرف شروع کنید، بعدا متوجه خواهید شد که همین یک ظرف همان چیزی است که دکوراسیون اتاق نشیمن را کامل می کند. اگر بدنبال وزین شدن میز پذیرایی خود هستید و از قرارگیری گلدان روی میز پذیرایی خود لذت میبرید، می توانید از گلدانی گل با ظاهری شیک با گل ها و شکوفه های زیبا استفاده کنیم. ظاهری که توسط این روش ایجاد می شود هم فضا را پر نشان می دهد و هم مدرن و امروزیست. البته میزان تاثیر گذاری این روش به گلی که انتخاب می کنید نیز بستگی دارد، هر چه گل و گلدانی که انتخاب می کنید جالب تر باشد، دکوراسیون شیک تری خواهید داشت. در نهایت می رسیم به آخرین روش که مناسب افرادی است که بدنبال ظواهر لوکس و دراماتیک هستند. برای چنین افرادی استفاده از عناصر برجسته و چشم گیر بهترین گزینه است البته در اینجا بازهم باید جلوی شلوغی بیش از حد دکوراسیون را بگیریم، خصوصا اگر شی ئی که انتخاب می شود مانند مدل های زیر مجسمه هایی جالب و منحصر به فرد باشند. انتخاب مجسمه های بزرگ برای دکوراسیون های مدرن کاملا مناسب است خصوصا اگر بخواهید از آن بعنوان نقطه کانونی دکوراسیون اتاق نشیمن خود استفاده کنید.

2
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
پنج شنبه, 28 مارس 2024

جدیدترین محصولات فروشگاه

با خیال راحت خرید کنید



اندیشه زولن

هدف زولن از تلفیق هنر و صنعت ، خلق محیطی سرشار از انرژی ، توام با آرامش میباشد. چون ما معتقدیم روح شما در فضایی مملو از رنگ و نور و انرژی به آرامش خاصی خواهد رسید. زولن توانسته است در راستای بهبود طراحی چیدمان لوازم ، با تلفیق هنر نقاشی دکوراتیو در محیط ، طراحی و نصب قفسه و رگال های مدولار این امر را برای شما محقق سازد. همراهی با شما در مسیر رسیدن به این آرامش و خلق محیطی رویایی باعث مباهات زولن است بیشتر ...

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید