هم اکنون با ما تماس بگیرید: 72247-021

سبد خرید خالی می باشد

زولن

رگال دیواری جادویی مدل تکی

رگال دیواری جادویی مدل تکی

اگر قصد دارید یک وسیله کوچک اما کاربردی برای ساماندهی به لباس هایتان را تهیه کنید، ما به شما رگال دیواری جادویی مدل تکی را پیشنهاد می دهیم. استفاده از این رگال ها بسیار ساده است اما در عین حال باعث نظم بخشی به لباس ها و فضای اتاقتان می شود. اگر قصد دارید یک وسیله کوچک اما کاربردی برای ساماندهی به لباس هایتان را تهیه کنید، ما به شما رگال دیواری جادویی مدل تکی را پیشنهاد می دهیم. استفاده از این رگال ها بسیار ساده است اما در عین حال باعث نظم بخشی به لباس ها و فضای اتاقتان می شود.

رگال دیواری جادویی یکی از وسایل پر کاربردی است که استفاده از آن در منزل، محل کار و یا هر مکان دیگری باعث تغییر و تحول اساسی در نظم لباس ها می شود. آیا میدانید به چه علت؟ زیرا استفاده از این نوع رگال ها بسیار ساده است، اما تغییری که در نظم دهی به لباس ها می بخشد، بسیار چشمگیر و متفاوت می باشد. به همین منظور قصد داریم تا در این بخش شما را با ویژگی های این نوع رگال ها آشنا کنیم تا دلیل کاربردی بودن آن را بدانید.  

رگال دیواری جادویی مدل تکی چیست؟

 

یکی از انواع رگال های آویز لباس که فضای بسیار کمی را اشغال می کند و طراحی فوق العاده متفاوتی دارد، رگال دیواری جادویی مدل تکی است. این نوع رگال ها به راحتی روی دیوار نصب می شوند و شما می توانید چند دست لباس را با نظم و ترتیب روی آنها آویزان کنید. بدون اینکه فضای زیادی اشغال شود یا لباس ها چروکیده و نامنظم شوند.

استفاده از این رگال جذاب و خلاقانه در هر محیطی باعث نظم و ترتیب بخشیدن به لباس های شما می شود. طراحی رگال دیواری لباس به گونه ای خلاقانه و جالب است که شما می توانید حتی در اتاق کارتان نیز از آن استفاده کنید. قطعا شما هم یک سری لباس دارید که می خواهید همیشه در دسترس باشند. به همین علت از آویزان کردن آنها در کمد لباسی خودداری می کنید و بیشتر سعی دارید که آنها را روی یک چوب لباسی آویزان کنید. اما این را به خاطر داشته باشید که استفاده آویزان کردن لباس روی چوب لباسی ممکن است به قیمت چروکیده شدن و ژولیده شدن آنها تمام شود. از این رو استفاده از یک وسیله کوچک اما کاربردی مانند رگال دیواری جادویی به شما کمک زیادی می کند تا لباس هایتان را با نظم و ترتیب روی رگال دیواری آویزان کنید.

با ویژگی ها و مزایای استفاده از رگال دیواری جادویی مدل تکی آشنا شوید

آیا میدانید چرا خرید رگال دیواری جادویی مدل تکی محبوب است؟ برای پاسخ این سوال بهتر است به مواردی که در ادامه برایتان عنوان می کنیم، توجه کنید.

  • 1.تحمل وزن بالا

این رگال کوچک برخلاف ظاهری که دارد، تا 25 کیلوگرم وزن لباس را تحمل می کند. به همین علت شما می توانید برای آویزان کردن انواع لباس های زمستانی و تابستانی از آن استفاده کنید؛ بدون آنکه نگران سقوط لباس ها باشید.

  • 2.طراحی فوق العاده هوشمندانه

شاید برایتان جالب باشد تا بدانید این نوع رگال لباس طراحی بسیار هوشمندانه ای دارد. زیرا شما می توانید با استفاده از قابلیت باز و بسته شدن این رگال، گاهی اوقات آن را مخفی کنید. این موضوع برای کسانی که می خواهند از رگال دیواری مدل تکی در اتاق کارشان استفاده کنند، اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا می توانند در مواقع نیاز آن را باز کنند و مورد استفاده قرار دهند و در مواقعی که به رگال نیازی ندارند، آن را جمع کنند.

  • 3.جنس محکم و مقاوم

در طراحی و ساخت رگال های جادویی دیواری، از متریال های مقاومی استفاده شده است که باعث افزایش کیفیت این رگال های دیواری می شود. جنس رویه رگال لباس دیواری، پلاستیک فشرده است و میله های فلزی نگهدارنده آویز لباس روی آنها تعبیه شده است.

  • 4.استفاده آسان

شما می توانید از این ابزار جدید به سادگی استفاده کنید. زیرا طراحی آن اصلا پیچیده نیست و استفاده از آن برای نظم دهی به انواع لباس ها بسیار ساده است. با آویزان کردن لباس ها روی رگال دیواری جادویی از چروکیده شدن و فشرده شدن لباس ها جلوگیری می شود و شما می توانید با سهولت تمام لباس روی آن آویزان کنید یا از روی آن بردارید.

0
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
پنج شنبه, 28 مارس 2024

جدیدترین محصولات فروشگاه

با خیال راحت خرید کنید



اندیشه زولن

هدف زولن از تلفیق هنر و صنعت ، خلق محیطی سرشار از انرژی ، توام با آرامش میباشد. چون ما معتقدیم روح شما در فضایی مملو از رنگ و نور و انرژی به آرامش خاصی خواهد رسید. زولن توانسته است در راستای بهبود طراحی چیدمان لوازم ، با تلفیق هنر نقاشی دکوراتیو در محیط ، طراحی و نصب قفسه و رگال های مدولار این امر را برای شما محقق سازد. همراهی با شما در مسیر رسیدن به این آرامش و خلق محیطی رویایی باعث مباهات زولن است بیشتر ...

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید