هم اکنون با ما تماس بگیرید: 72247-021

سبد خرید خالی می باشد

زولن

خرید جدیدترین انواع آویز لباس دیواری، فلزی و فانتزی

خرید جدیدترین انواع آویز لباس دیواری، فلزی و فانتزی خرید جدیدترین انواع آویز لباس دیواری، فلزی و فانتزی

  آویز لباس یک وسیله فوق العاده کاربردی و مهم است که تقریبا می توان گفت استفاده از آن کاملا ضروری می باشد. به همین علت ما قصد داریم تا در این بخش جدیدترین انواع آویز لباس را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از آنها هم برای زیبایی کمد و اتاقتان و هم برای آویزان کردن لباس هایتان استفاده کنید.

همانطور که میدانید نظم دادن به لباس ها و کمد با استفاده از جدیدترین انواع آویز لباس یکی از کارهای بسیار جذاب و زیبایی است که می توان برای زیبایی کمد و اتاق انجام داد. قطعا شما برای آویزان کردن لباس های زیبا و گران قیمت تان از بهترین انواع آویز لباس ها استفاده می کنید. اما شاید گمان کنید که بعضی از این آویز لباس ها با سبک کمد و اتاقتان هماهنگ نیست. به همین علت قصد داریم تا شما را با انواع آویز لباس های جدید و متنوع آشنا کنیم.

با جدیدترین انواع آویز لباس و ویژگی های آنها آشنا شوید 

اگر شما جدیدترین انواع آویز لباس های موجود در بازار را بشناسید، قطعا می خواهید تمام آنها را خریداری کنید و برای ساماندهی به لباس هایتان از آنها استفاده کنید. آیا می دانید چند نوع آویز لباس در بازار موجود است؟ در این بخش می خواهیم شما را با جدیدترین و پرطرفدارترین انواع آویز لباس موجود در بازار آشنا کنیم.

یکی از جدیدترین انواع آویز لباس، آویزهای دیواری هستند. این آویزها بسیار کاربردی و پرطرفدار می باشند. زیرا فضای کمی را اشغال می کنند و روی دیوار نصب می شوند. این آویزها دارای طرح های مختلفی هستند. همچنین جنس آنها با یکدیگر متفاوت است. به همین علت شما می توانید با توجه به سبک اتاقتان از این آویزها استفاده کنید. شاید برایتان جالب باشد تا بدانید در صورتی که فضای داخل کمد دیواری منزلتان به اندازه کافی بزرگ باشد، می توانید آویز لباس دیواری را داخل کمد نصب کنید و بسیاری از لباس هایتان را روی آنها آویزان کنید. این آویزها را می توانید در جنس فلزی، چوبی، پلاستیکی و... در بازار پیدا کنید.  

  • آویز لباس فلزی

یکی دیگر از جدیدترین انواع آویز لباس، آویزهای فلزی هستند. این آویزها از نظر رنگ و مدل تنوع و طراحی بسیار زیادی دارند. به همین علت ممکن است در هنگام انتخاب آویزهای فلزی، دچار سردرگمی شوید. آویز لباس فلزی، دارای جنس مقاوم و ضد زنگ است. به همین علت شما می توانید با خیال راحت از نظر کیفیت و مقاومت آنها را تهیه کنید. آویز لباس های فلزی مقاومت بسیار بالایی در برابر وزن دارند. به همین علت حتی اگر شما حجم زیادی از لباس ها را روی آنها آویزان کنید، خم نمی شوند و مقاومت خود را از دست نخواهند داد. در طراحی بعضی از این آویز لباس ها، متریال های دیگری استفاده شده است که زیبایی آنها را چند برابر می کند. شما می توانید با توجه به سلیقه و نوع کاربردتان، انواع آویز لباس فلزی را با ابعاد و اندازه های مختلف تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید.  

آویز لباس فانتزی جزو جدیدترین انواع آویز لباس های موجود در بازار است. این آویزها به دلیل برخورداری از سبک خاص و مدرنی که دارند، طرفداران بسیار زیادی دارند. آویز لباس های فانتزی کاملا مناسب اتاق هایی هستند که سبک مدرن یا فانتزی دارند. این آویزها در کنار زیبایی خاصی که دارند، دارای مقاومت بالایی نیز هستند. به همین علت شما می توانید آنها را در رنگ ها و طرح های مختلف برای آویزان کردن انواع لباس ها مورد استفاده قرار دهید.  

سخن پایانی

ما در این بخش به شما بهترین و جدیدترین انواع آویز لباس های موجود در بازار را معرفی کردیم. هر کدام از این آویز لباس ها دارای سبک خاص و ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. به همین علت می توان گفت هر کدام از آنها طرفداران خاص خودشان را دارند. ویژگی جالبی که در مورد تمام این آویز لباس ها وجود دارد این است که هم کاربردی هستند و هم جنبه دکوری و تزئینی دارند. به همین علت کسانی که به دکور و دیزاین منزل و کمدشان اهمیت زیادی می دهند، می توانند از این آویزها برای نظم و ساماندهی به کمدهایشان استفاده کنند.

1
 

نظرات

اولين کسي باشيد که نظر ارسال ميکند
Already Registered? Login Here
مهمان
پنج شنبه, 25 آوریل 2024

جدیدترین محصولات فروشگاه

با خیال راحت خرید کنید



اندیشه زولن

هدف زولن از تلفیق هنر و صنعت ، خلق محیطی سرشار از انرژی ، توام با آرامش میباشد. چون ما معتقدیم روح شما در فضایی مملو از رنگ و نور و انرژی به آرامش خاصی خواهد رسید. زولن توانسته است در راستای بهبود طراحی چیدمان لوازم ، با تلفیق هنر نقاشی دکوراتیو در محیط ، طراحی و نصب قفسه و رگال های مدولار این امر را برای شما محقق سازد. همراهی با شما در مسیر رسیدن به این آرامش و خلق محیطی رویایی باعث مباهات زولن است بیشتر ...

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید